Cena | 159 000 Kč |
---|
Stav vozu | veterán |
---|
Rok výroby | 1987 |
---|
Palivo | benzín |
---|
Barva | hnědá |
---|
Barva interiéru | hnědá |
---|
Převodovka | automatická |
---|
Náhon kol | zadní náhon |
---|
Výkon | 150 koní (112 kW) |
---|
Objem motoru | 4 942 ccm |
---|
Počet válců | 8 |
---|
Karoserie | sedan/limuzína |
---|
Najeto | 199 999 km |
---|
Původ | |
---|
Počet míst | 5 |
---|
Počet dveří | 4 |
---|
Spotřeba | 12,0 l/100 km |
---|
Klimatizace | automatická |
---|
Zobrazení inzerátu | 3276× |
---|
Poslední změna | 10. 06. 2024 |
---|
Výbavakožené čalounění, litá kola, posilovač řízení, tempomat, autorádio, el. ovládání zrcátek, elektricky ovládané sedadlo řidiče, multifunkční volant, palubní počítač, centrální zamykání
PopisProdám '87 Lincoln Continental Givenchy, auto v plném provozu, velmi dobrý stav, zdravé (i spodek).
Chcete cool ameriku s V8 a zadním náhonem, ale máte garáž, kam se nevejde fullsize? Toužíte bezstarostně jezdit a užívat si auto v servisovaném stavu se snadno udržitelným a nenáročným provozem? Máte rádi vozy plné technických vychytávek, esenci 80. let a přitom s klasickým až retro designem? Chcete něco amerického, stylového, ale zároveň relativně agilního (jedná se o fox body, tedy platforma Mustangu)? Pokud aspoň něco z toho sedí, jste tu správně :)
Lincoln je vybaven pětilitrovým osmiválcem, zadním náhonem, automatem, podvozkem komplet na vzduchu (díky čemuž je i přes svoji obratnost pohodlný a jízda má své specifické kouzlo), digitální palubkou, dobrým originálním audiem, kódovým zámkem (kdo poznal, jinde mu to chybí), dělenými předními okny (lze stáhnout samostatně malé trojúhelníčky pro nižší hluk a průvan), elektrickým ovládáním všeho, nač pomyslíte (okna, zrcátka, sedačky, pulldown...), tempomatem s ovládáním na volantu, litými koly (jsou to fakt kola, i když vypadají na pohled jako klasické poklice :)), palubním počítečem a samozřejmě i automatickou klimatizací (již po servisu, předělaná na R134 a normálně funkční).
Originální stav, auto prošlo servisem s vyřešením všeho nutného, za dva roky spolklo cca 80 tisíc. Komplet vyřešené brzdy, podvozek, nové tlumiče, alternátor, pneumatiky, baterie, palivová pumpa, radiátor topení (takže rozebírání palubky a smrad coolantu už vás nečeká :-D) a spousta dalšího. Vyměněny všechny oleje, nápně, motorový olej měněn každý rok. Opravené a funkční kopletní osvětlení (vč. oper, corneringů, nová hlavní světla s LED, takže i v noci je radost jezdit), funkční téměř vše, na co sáhnete. Detaily se samozřejmě najdou, co už jsem nestihl a nechci dál řešit, když mám jiné (špatně ukazuje tacho – proto ani nevím přesný nájezd, nejde vyhřívání zadního okna, hučí differencial – trochu Karosa sound, posunutý ukazatel kulisy řazení, zadní okna potřebují asi opravit mechanismus – nahoru se jim musí pomoct rukou, ale motory běží).
A pak samozřejmě kosmetické vady, přeci jen to auto má za sebou roky provozu. Horší zadní nárazník, nějaké odřeninky a ďůlečky se najdou, ale celkově auto vypadá dobře, má celistvý lesklý lak a nádhernou, ale fakt nádhernou barvu, která navíc umí hrát různými odstíny podle světla a úhlu pohledu. Nejhorší jsou asi dvě místa, kde lak praskl a bude to chtít pořešit – na víku kufru a na sloupku u zadního okna, viz foto. Ale není to shnilé, spodek také zdravý, řekl bych, že nadprůměrně. Není samozřejmě problém si auto detailně prohlédnout, zvednout; jak je libo. Interiér je naprosto v pohodě – nic poničeného, popraskaného, ohmataného; stropnice taky drží.
Nevím o ničem, co by bránilo bezproblémovému provozu a můžete tak rovnou vyrazit na cesty. Není to taková ta klasika, kdy dva měsíce doděláváte půlku věcí a postupně vše měníte :) Vše jsem dělal pro sebe na dlouhé ježdění, s prodejem jsem tak rychle nepočítal, ale halt mi cestu zkřížila jiná kára :) Vůz je na veteránských značkách, takže legrační pojistka a dálnice zadarmo jako bonus :)
K autu jsou dvoje klíče a v případě pohodového jednání přidám i originální uživatelský manuál, který nebyl úplně levný (je ještě zvenčí v originální fólii, zcela netknutý, jen otevřený, abych si ho prohlédl)
Samozřejmě se na cokoli ptejte, jinak ideál vidět a svézt se :) Auto je to specifické, ale tím pádem i výjimečné (vím ještě o jednom stejném někde v Praze, jinak o žádném dalším).
Díky, že jste dočetli až sem :)